۩۩۩ قـــرآن و سنّت زنــــده بــــاد ۩۩۩

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنْتُمْ تَسْمَعُونَ (20) (سوره انفال)

۩۩۩ قـــرآن و سنّت زنــــده بــــاد ۩۩۩

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنْتُمْ تَسْمَعُونَ (20) (سوره انفال)

سخن من با تکفیری ها

 ترجمه فتنه تکفیرکتاب استادآلبانی رحمه الله (۱۷)


سخن من با تکفیری ها

 

لذا من به این (تکفیری ها) می گوییم: بله کفارواقعی(همانند کمونیست ها، اروپائی ها ، آمریکائی ها و اسرائیلی ها ووو) بسیاری از سرزمینهای اسلامی ما را اشغال نموده اند و ما متأسفانه با اشغال یهود در فلسطین مبتلا شده ایم ما و شما چه کاری توانستیم در قبال آنها انجام دهیم؟ تا چه رسد به این که شما (تکفیری ها) به تنهائی (و بدون ما کسانی که تکفیری نیستیم)  بتوانید بر علیه این حکام (مسلمین) که شما گمان می کنید که کافراند کاری انجام دهید؟

آخر چرا شما این جریان (تکفیر) را کنار نمی گذارید؟! و از آنجائی تأسیس قانونی را شروع نمی کنید که براساس آن ستون حکومت اسلامی برپا می شود و آن (قانون) همان پیروی از سنّت رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم است که با آن صحابه اش را تربیت نموده و آنها را بر نظام و اصول آن پرورش داده و بزرگ کرده است؟!.  

ما بارها این را ذکر نموده و (الآن نیز) با تأکید آن را تکرار می کنیم : برای تمام مسلمان ضروری است که برای دوباره باز گرداندن حکومت اسلامی با جدیدت کامل تلاش کنند و نه تنها بر(پائی حکومت اسلامی) در سرزمینهای اسلامی بلکه بر تمام این کره خاکی، تا این که ؛ این گفته الله متعال محقق گردد:

{ هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ } (33: توبه)

ترجمه : الله ذاتی است که رسولش (محمد صلی الله علیه و آله وسلم) را با هدایت و دین حق فرستاده تا آن را بر تمام ادیان غالب گرداند و گرچه مشرکان این جریان را ناپسند بدارند.

قطعا برخی از بشارتها دراحادیث نبوی بروز نموده است که آنچه در این آیه آمده بعدها متحقق خواهد گشت.

تا اینکه مسلمانان بتوانند این نص قرآنی و (این) وعده الهی را متحقق گردانند، پس ضروری است که راه آشکار و روش واضح باشد پس آیا این راه همان اعلان انقلاب بر علیه این حکامی است که به گمان اینها کافر و مرتد اند؟!

سپس توأم با اینکه این گمانشان یک گمان غلط و اشتباهی است هیچ کاری هم از دستشان ساخته نیست و نمی توانند انجام دهند.