۩۩۩ قـــرآن و سنّت زنــــده بــــاد ۩۩۩

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنْتُمْ تَسْمَعُونَ (20) (سوره انفال)

۩۩۩ قـــرآن و سنّت زنــــده بــــاد ۩۩۩

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنْتُمْ تَسْمَعُونَ (20) (سوره انفال)

مشهور ترین صفـــــــــــات دجـــــــــــــــال

آمدن دجال و کشته شدن آن توسط عیسی علیه السلام


(قسمت دوم)


7- همانا من دجال را برایتان به گونه ای توصیف می کنم که هیچ پیامبری قبل از من توصیف و بیان ننموده است:

8 - همانا او در ابتداء می گوید: من (دجال) پیامبرهستم و در حالی که بعد از من (محمد صلی الله علیه و آله وسلم) دیگر پیامبری نیست.

9- سپس او دو باره می گوید: من (دجال) پروردگارشما هستم ودر حالی که شما پروردگارتان را نمی بینید تا اینکه به میرید(یعنی الله را در دنیا نمی بینید و در آخرت می بینید)

10- و همانا دجال یک چشم است و قطعا پروردگارتان یک چشم نیست.

11- و همانا در میان چشمان وپیشانی او: کافر نوشته شده است (یعنی اینکه دجال کافراست)

12- وهر مسلمانی که نوشتن می داند و یا نمی داند(یعنی باسواد و بی سواد؛ کلمه کافری که در میان چشمان دجال نوشته است را) می تواند بخواند.


ادامه دارد......