۩۩۩ قـــرآن و سنّت زنــــده بــــاد ۩۩۩

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنْتُمْ تَسْمَعُونَ (20) (سوره انفال)

۩۩۩ قـــرآن و سنّت زنــــده بــــاد ۩۩۩

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنْتُمْ تَسْمَعُونَ (20) (سوره انفال)

۱۰ - اسلام که هراسی ندارد

اسلام که هراسی ندارد 

 

اسلام هراسی یعنی از اسلام ترس و هراس داشتن ویا اینکه به دورغ مردم را از اسلام ترساندن در حقیقت این اصطلاح ( به پیش داوری و یا تبعیض علیه اسلام و مسلمانان گفته می شود) و این اصطلاح از اواخر دههٔ ۱۹۸۰ برسر زبان‌ها افتاد وبالاخص درغرب رایج شده است .

 اسلام هراسی سبب رشد پدیدهٔ اسلام ستیزی (به معنی تقابل با اسلام و فرهنگ اسلام گرایانه ) دربرخی از جوامع ارویائی وامریکائی شده است.

ولی آنچه قابل ذکر است این است که نه اسلام هراسی دارد و نه هم باید با اسلام به ستیز و مبارزه بر خواسته شود زیرا انسان آنجائی باید بترسد که با چیزخطرناکی می خواهد رو در رو شود و با کسی ویا چیزی باید به ستیز و مبارزه بر خیزد که با انسان دشمنی می نماید و این هر دو در اسلام نیست.

از سوی دیگر دشمنان قسم خورده اسلام هرچند هم مردم و جوامع بشری را از اسلام بترسانند و هر چند هم بر علیه آن به مبارزه بر خیزند از آنجائی که مردم با پیشرفتهای علمی و رونق علم و سواد سطح آگاهی آنها بالا می رود خوب متوجه جریان می شوند و دروغهای دشمنان اسلام را خوب کشف نموده مخلصانه و مجاهدانه وارد اسلام می شوند .

ازبعد دیگری اگربه این قضیه نگاه شود این را می بینیم که مسلمانان در هر زمان و مکان از دینشان اسلام دفاع کرده و خواهند نمود و روز بروز حس دفاع از اسلام و وطن اسلامی در میان مسلمانان جهان رو به افزایش است .

نکته دیگر اینکه از آنجائی که الله متعال حفظ قرآن که کتاب دین و اصل اسلام است را بعهده گرفته است هیچ توان و قدرتی نمی تواند اسلام را از بین ببرد .

ولی سوال اینجاست که واقعا اگر نباید از اسلام ترسید زیرا این دین؛ دین رحمت و شفقت است و نباید با اسلام به مبارزه و ستیز برخواست زیرا این دین دوست انسانیت و جوامع بشری پس چرا در کشورهای اروپائی و آمریکائی مردم از اسلام هراس داشته و در راستای ستیز و مبارزه با اسلام در تلاش و کوشش اند؟؟

در جواب این سوال باید گفت برای بهتر فهمیدن این جریان با دقت کامل به نکات زیر توجه دهید تا حقیقت برایتان نمایان شود آن وقت خواهید فهمید که حقیقت چیست ودستان چه کسانی پشت پرده است و سریال شوم اسلام هراسی و فلیم ناکام اسلام ستیزی را چه کسانی کارگردانی می کنند :

1 - اکثرملتهای کشورهای اروپائی و آمریکائی به اسلام بعنوان یک دین الهی ودین رحمت وشفقت نگاه می کنند و آن را دشمن خویش نمی دانند.

2 - در تمام کشورهای اروپائی و آمریکائی مسلمانانی زیادی وجود دارند.

3 - سران کفر و مزدوران آنان بویژه یهودیان برای رسیدن به اهداف شوم استعمارگری خویش به پر و بال دادن این جریان توجه خاصی میدهند.

علت ترس اصلی سران کفر بویژیهودیان ومزدوران و فریب خوردگان آنان؛ ترس منافع مالی و حس استعمارگری آنها است و همین دو در اصل سبب شده تا اسلام را برای مردم یک چیز وحشت ناک معرفی کنند وملتهایشان به ستیز بر علیه اسلام وا دارند ، چون اسلام با استعمارگری و مادیگری منهای دین مخالف است.

لذا وظیفه هر مسلمان است که در مقابل این جریان به چند چیز توجه خاص نماید:

1 - اسلام را خوب و دقیق و از منابع اصیل آن که همان قرآن وسنت صحیح رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم را یاد بگیرد.

2 - در عمل به اسلام کوتاهی نکند .

3 - در دعوت به اسلام کوتاهی نکند .

4 - از سازشهای دشمنان اسلام آگاه شده و در راستای خنثی نمودن ونابود نمودن آنها تلاش کند.

5 - در دفاع از اسلام از مال و جانش هیچ دریغ نکند.

زیرا اگر ما مسلمانان برداشتهای درستی از اسلام داشته و به آنها دقیق عمل نموده و مردم جهان به سوی آنها دعوت دهیم و در راستای حفظ و نگه داری آن جان ومال را فداء کنیم همانند صدر اسلام و دورانی که اسلام بر جهان حکومت می کرد وهمه اعم از کفار و مسلمانان در آرامش نسبی بسر می بردند و بجز افرادی که با اذهان استعمارگری و عوام فریب زندگی می کردند کسی دیگر از اسلام هراسی نداشت و با آن به ستیز بر نمی خواست دوبار همان دوره برخواهد گشت و همه راحت خواهند شد.